U hebt niets in uw winkelwagen.

Gedurende de afgelopen maand zijn wij overgegaan op een nieuw automatiseringssysteem, dat al onze processen zo optimaal mogelijk moet laten verlopen, zodat we u nog beter van dienst kunnen zijn. 

Ondanks een gedegen voorbereiding van meer dan 2 jaar, zijn er vooral op logistiek gebied nog onvoorziene foutmeldingen en complicaties. Hierdoor functioneert het verwerken van de orders nog niet helemaal naar behoren en bestaat de mogelijkheid, dat u daar hinder van ondervindt in de vorm van langere levertijden, deelleveringen en / of andere afwijkingen.

Uiteraard werken wij er met man en macht aan, om deze problemen op te lossen en de achterstand in de orderverwerking weg te werken. Wij hopen op aanzienlijke termijn weer terug op ons hoge serviceniveau te zijn, dat u van ons gewend bent. Momenteel kunnen wij onze standaard levertijd helaas niet garanderen en realiseren wij ons, dat dit voor u erg vervelend is.

Voor dringende leveringen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice. 
Wij zullen ons uiterste best doen om deze verzoeken met prioriteit in behandeling te nemen en zullen binnen onze mogelijkheden op uw spoedverzoek proberen te anticiperen.

X

Mogelijk langere levertijd


Wij willen u attenderen op mogelijk langere levertijden.