Klachtenprocedure

EPDMTotaal is dé partner voor een perfect dak en de beste service is voor ons prioriteit. Hoewel wij het proberen te voorkomen kan het gebeuren dat u een klacht heeft over een van onze producten of over onze service.

Wij nemen elke klacht serieus. Wij zullen er alles aan doen om de klacht te verhelpen. Wij willen leren van elke klacht, zodat wij onze site, ons aanbod en onze service kunnen verbeteren.

Om dit allemaal te realiseren hebben wij een klachtenprocedure opgesteld. Deze procedure maakt doet uiteraard geen afbreuk aan de wettelijke rechten.

1. Meldt ons de klacht

per e-mail of via het contact formulier:
Meld de klacht (binnen 1 week nalevering) per mail. Stuur een mail naar info@epdmtotaal.nl met als onderwerp "klacht". Zodra wij de klacht hebben ontvangen sturen we u een bevestiging. De klacht direct melden via het contactformulier kan natuurlijk ook

telefonisch
Ook mag de klacht telefonisch aan ons doorgeven worden (binnen een week na levering). Op werkdagen zijn wij van 08:30 tot 17:00 bereikbaar op 088 03 06 201.

Natuurlijk geldt, hoe beter de klacht is omschreven, des te beter en sneller wij u kunnen helpen.

2. Wij gaan aan de slag

Zodra wij de klacht ontvangen, gaan wij aan de slag om uit te zoeken wat er is misgegaan.

Als u de klacht telefonisch aan ons meldt, doen wij ons uiterste best de klacht direct te verhelpen. Mocht dat niet direct mogelijk zijn, komen wij zo snel mogelijk met een oplossing.

3. Oplossing

Uiterlijk binnen drie werkdagen na ontvangst van de klacht nemen wij contact met u op.